poniedziałek, 25 stycznia 2010

I jeszcze raz wyróżnienie ;)

Ohohoho!
Wysypał się worek z wyróżnieniami ;)))
Tym razem Lacrima zaszczyciła mnie wyróżnieniem "Kreatywnie bez końca"



Jak każde wyróżnienie i to ma zasady :

1. Wybierz dokładnie 10 blogów robótkowych. Wyślij mailem blogowiczkom/blogowiczom wiadomość ze znaczkiem i informacją o swoim wyborze lub zostaw komentarz na ich stronie.

2. W swoim blogu opublikuj notatkę. Umieść w niej znaczek wraz z linkiem do strony tej osoby, która przekazała Ci wyróżnienie. Umieść zasady wyróżniania oraz linki do wybranych blogów (uzasadnienie wyboru mile widziane).

3. Przekazując wyróżnienie zyskujesz promocję własnej strony i pomagasz odkrywać nowe blogi.



 Zaszczycona, dumna i blada przekazuję je dalej do:


A u Daruhy, w jej małym świecie
apetyczne cukierasy...



7 komentarzy:

  1. I nic dziwnego, że sypią się wyróżnienia ;)
    Gratuluję!

    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję!
    Kiedy obejrzalam Twoje prace zmieniłam zdanie o technce serwetkowej. Piękne!!
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rano wypadłam przed blok,Celsjusz dał mi w pysk 26 stopniami, wskoczyłam do samochodu,odpaliłam... samochód nawet nie dygnął... Koleżanka ma Diesla, a Diesel na mrozie wiadomo - nie pali. Mało tego- do pracy nie mógł również pojechać jej mąż, ponieważ zastawiła jego samochód swoim. O atrakcjach w pracy nie wspomnę. A w tym czasie... w Krakowie... w "najgorszy dzień roku" ... niektórzy dostają nagrody ... Gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOO!!!! Dziękuję, tak mi miło:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku ojej! Najgorszy dzień w roku - faktycznie...
    Dopiero teraz o tym przeczytałam:(

    dobrze, że żyłam w nieświadomości przez cały dzień, więc jakoś dotrwam do końca.
    Ale za to podobno 18 czerwca będzie najlepszy !!!
    Już ręce zacieram, faktycznie - co czerwiec, to czerwiec - najlepszy miesiąc w roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i podziwiam piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. serdecznie dziękuję za wyróznienie, jest mi bardzo miło :) pozdrawiam. K.

    OdpowiedzUsuń