niedziela, 24 stycznia 2010

Wyróżnienie

Hu! hu! ha!
Hu! hu! ha!
Idzie zima zła!
Myślałby kto, ze faktycznie... a okazuje się, że nieprawda, że wcale nie zła, bo tu przy największych mrozach
(przy których kotom zamarzają wąsy)
u mnie gorący, rozgrzewający serce i uskrzydlający duszę weekend:



 dostałam wyróżnienie "Kreatywne Koty"od cyrylli , które samozwańczo przeinaczyłam na "Uskrzydlające Koty",

bo takie wyróżnienie zawsze dodaje skrzydeł,
cieszy, że przyjemność (moja z dzielenia się swoimi pasjami) i czytelnika (który chce to czytać i oglądać) jest obopólna
i upewnia, ze warto to robić
;)
Czym prędzej, żeby nie wystygło na mrozie, przekazuję je dalej - do Szajajaby , której twórcza dłubalnia działa inspirująco!

O wyróżnieniu powiedziałam Guciowi, ten to umie się znaleźć - zareagował natychmiast, od razu przemienił się w Gustawa i zasiadł na tronie, przybierając odpowiednią do sytuacji pozę...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz