niedziela, 21 listopada 2010

Lampion głęboko wieczorny

Jeden z moich ostatnich jesiennych lampionów, głęboko wieczorny ciemnym szafirem (papieru ryżowego) i bogaty złotą kiścią winogrona (wypukłego reliefu z masy perłowej).


"Głęboko wieczorny" także z tego powodu, że nie razi mocnym światłem, tylko stłumiony ciemnym kolorem papieru ryżowego żarzy się tylko gorąco, pasuje do bardzo późnych godzin nocnych i skłania do zbliżenia wokół jego płomienia...
 Prosty w wykonaniu, po oklejeniu szkła papierem ryżowym (nie musi być granatowy, może być w innym, mocnym kolorze), naklejamy na posmarowaną klejem powierzchnię szablonowy wzór:





Całość można dodatkowo polakierować,  zabezpieczając przez to wypukły ornament przed ewentualnym uszkodzeniem.
Sposób wykonania wypukłego ornamentu pokazywałam w tutorialu o perłowym szablonie.

PS
Cieszę się na tak duży odzew na moje candy ;)))
Przypominam o zostawianiu "namiarów do siebie", czyli adresów mailowych tych osób, które nie prowadzą bloga. 
A ja się cieszę, że czeka mnie tyle odwiedzin na Waszych blogach, tyle nowych osób, miejsc, inspiracji i zachwytów.


4 komentarze:

  1. Необычные,но очень симпатичные и уютные светильники.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny lampion, bardzo klimatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski lampion. Niesamowicie klimatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Granat ze zlotem -daje efekt klasy.Pozdrowka-aga

    OdpowiedzUsuń