sobota, 12 maja 2012

Pantofelek Kopciuszka




Wszyscy znają historię Kopciuszka,
który uwiódł księcia na balu,
a pomogła mu dobra wróżka,
aby śliczny był w każdym calu.
                                              
Śliczna suknia i śliczna kareta,
pantofelki ma śliczne na nóżkach;
gdy wtem zegar północ wybija...
mało czasu dała mu wróżka...
                                            
Szybko biegnie, kareta już czeka,
gdy wtem! bucik zsunął się z nogi!
 a do domu droga daleka...    
serce bije ze strachu i trwogi...
                                            
Lecz historia ma finał szczęśliwy -
książę znalazł swą ukochaną,
dla obojga los był życzliwy 
i na zawsze razem zostaną.
                                                  
Co zaś stało się  z drugim bucikiem?
oto on, właśnie tu, na tym zdjęciu...
patrz na niego z lekkim dreszczykiem,
może dasz szansę jakiemuś księciu?

(sł.: Rudy)

 

Papierowy damski pantofelek w kolorze czekolady, rozmiar na oko 37.
Można napełnić czekoladkami ;)
Słodki prezent np. dla Panny Młodej.

Wielka przyjemność podczas robienia, olbrzymia satysfakcja po zrobieniu.
Nieskromnie powiem, że tak mi się spodobał, że uznałam, iż zasługuje na poetycki opis.
Poprosiłam więc Rudego, który parę razy zrobił mi niespodziankę swoimi wierszykami, aby ułożył pean na cześć bucika. I ułożył. I bardzo Mu dziękuję :)))

PS
Być może Kopciuszek jechał karocą z poprzedniego posta.
 

6 komentarzy:

  1. Cudny! Z papierów od Rae? Fantastyczny pomysł na niebanalny prezent, jestem naprawdę pod wrażeniem. Czy do jego wykonania potrzeba jakiegoś szablonu? I skąd do uzyskać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pantofelek!!! Taki słodziuteńki :)))
    Swoją drogą ja swoje pergaminowe pantofelki też połączyłam historyjką Kopciuszka :))) hihihi :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pantofelek!!!
    Masz pełne prawo być dumna ze swojej pracy:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny!
    Aż chciałoby się przymierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co lepsze - pomysł, czy wykonanie :) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. I bucik sliczny i wiersz uroczy !!!
    Pozdrowienia sle !

    OdpowiedzUsuń